עובדים בחו"ל: גם אתם יכולים לעבוד עם השרתים הווירטואליים של GNS

עובדים בחו"ל? למעשה, גם אם אתם עובדים ממקומות שונים ומשתנים כל הזמן, השרתים הוירטואליים של GNS הם פתרון אידיאלי עבורכם. מדוע?

מה הם שרתים וירטואליים?

Virtual Private Servers מהווים סוג מיוחד של שרתים. הם פרטיים – משמע, הם מתפקדים בדיוק כמו שרת שרכשתם עבור עצמכם והתקנתם בעסק. כלומר, שרת אשר עומד לרשותכם, עבור כל שימוש שתצטרכו. הם גם וירטואליים – משמע, מבוססי טכנולוגית הוירטואליזציה. תודות לכך, שרתי VPS מספקים גמישות יוצאת דופן עסקים. אם תעבדו למשל עם GNS, שכירת שירותי vps מטעמם תאפשר לכם להשתמש בהם לכל מטרה. כמו כן, שרתים אלה גמישים מאוד ביכולת ההתמודדות עם עומסי עבודה שונים. היבט זה, מקל על עמידה אופטימאלית בשינויים בפעילות העסקית. הוא גם מקל עליכם ומפשט את העניינים באופן ניכר. מדוע דווקא GNS? מלבד היותה חברה שמתמחה בנושאים אלה, ל-GNS 13 חוות שרתים, אשר פרוסות ברחבי העולם. המיקומים הגיאוגרפיים כוללים את  ישראל, ארצות הברית, אירופה, אנגליה, קנדה וגם המזרח הרחוק. מערכת זו, מספקת באופן עקבי זמני ביצוע ותגובה גבוהים במיוחד. כמו כן, תמצאו אצל חברה זו מגוון שירותי מחשוב נוספים לעסקים, כולל:

– שירותי תמיכה טכנית ו-NOC.

– שירות Load Balancer.

– שירות CDN (Content Distribution Network או Content Delivery Network).

– שירותי אחסון, גיבוי, ERP, המשכיות עסקית ושירותי אבטחה שונים.

מכל מקום, בכל זמן, מכל התקן

מדובר בשירות ענן. שירותים אלה מתוארים ובצדק, כשירותים אשר ניתן לגשת אליהם מכל מקום, בכל זמן ומכל התקן מחשוב. כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט ודפדפן, אתם מסודרים. כך שאפילו אם תעבדו מהדרכים, מהבית או במשרדים שונים, שרתי ה-VPS תמיד יהיו זמינים עבורכם. נזכיר, כי מדובר על רשת של שרתים פיזיים, אשר על גביהם מותקנים שרתים "וירטואליים" בתוכנה. כל זאת נגיש עבורכם ב"ענן" מחשוב מרוחק. כך שמבחינתכם, לא משנה כיצד הדברים מבוצעים מאחורי הקלעים. הספק מציע ובפועל מספק, שירות שהוא מבחינתכם שרת לכל דבר. תודות לכך, אתם יכולים להתמקד פשוט בשימוש שחשוב לכם בשרת.

עובדים בחו"ל: גם אתם יכולים לעבוד עם השרתים הווירטואליים של GNS

הפתרון הטבעי לעובדים מרחוק

שירותי ענן מספקים את הפתרון הטבעי לעובדים מכל מקום ולעבודה מרחוק וגם בעבודה מחו"ל. הדבר מתבטא בין השאר ב:

מהירות – יכולת לשכור שירות כזה ולהתחיל לעבוד איתו במהירות רבה.

גמישות – יכולת לשנות את אופי הפעילות עם שירותי הענן, בקלות רבה.

מיקוד – המשאבים שלכם ימוקדו בפעילות העסקית העיקרית. זאת, במקום להוציא אותם על היבטים טכניים, כגון בחירת שרת לרכישה, רכישה והתקנה ולאחר מכן תחזוקה שוטפת שלו.

המשכיות עסקית

עוד תועלת אשר מספקים שירותי ענן, כולל שרתים וירטואליים, היא שיפור יכולות המשכיות עסקית והתאוששות מאסון. שתי דוגמאות ממחישות:

התאוששות מאסון – בעסקים מתרחשים מדי פעם מקרים שניתן להגדיר כאסון, בהיקפים כאלה ואחרים. זה יכול להיות שריפה קטנה, פריצה לעסק או נזקי רעידת אדמה. במקרים כאלה, ציוד המחשוב עשוי להפוך לבלתי שמיש. שרת VPS שאתם שוכרים כשירות מרוחק, לא מושפע בכלל מאירועים כאלה.

תקלות – היכן שיש ציוד מחשוב, תקלות ובאגים שונים הם חלק מהחיים. מצבים אלה, משבשים את הפעילות העסקית הרגילה. אך במקרה של שירות VPS, הספק יכול להחליף שרת מקולקל באחר, מבלי שתשימו לב לכך בכלל.

לסיכום

שרתים וירטואליים הם סוג שירות אשר מומלץ במיוחד עבור מי שעובדים מרחוק ובכלל לעסקים. כמו כן, מבחינת ספקים, כדאי מאוד להכיר את חברת GNS.

נגישות